پیام سپاهان
خبرنگاران عاشورایی، طلایه‌داران جهاد تبیین هستند
پنجشنبه 20 مرداد 1401 - 00:44:36
پیام سپاهان - ایسنا/قزوین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) گفت: خبرنگار عاشورایی مبارزی مخلص است که تحت تاثیر جنگ‌روانی دشمن قرار نمی‌گیرد و با روشنگری‌های خود در وادی جهاد تبیین قدم برمی‌دارد.
حجت‌الاسلام علی معبودی در مراسم ویژه روز خبرنگار که امروز چهارشنبه 19 مرداد 1401 در حسینیه مرکزی امام‌زاده حسین(ع) شهر قزوین برگزار شد گفت: رمز موفقیت هر جامعه در مجاهدت توام با اخلاص است.
خبرنگار عاشورایی و زینبی خوب می‌بیند و رصد می‌کند و سپس با مجاهدت توام با اخلاص به مرکزیت قدرت دشمن حمله برده و با دقت نقطه زنی می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران ثابت کرده‌اند که همیشه در کنار ملت فهیم و موقعیت شناس ایران بودند و به‌درستی شرایط را تبیین و تشریح کرده‌اند.
این مسئول تصریح کرد: خبرنگار عاشورایی و زینبی خوب می‌بیند، رصد می‌کند و سپس به مرکزیت قدرت دشمن حمله می‌کند و با خودی‌ها در یک جبهه می‌ایستد.
معبودی اظهار کرد: خبرنگار عاشورایی مبارزی مخلص است که‌ تحت تاثیر جنگ روانی دشمن قرار نمی‌گیرد و با روشنگری‌های خود در وادی جهاد تبیین قدم برمی‌دارد. پس از شهادت امام حسین(ع)، زینب‌کبری(س) ظاهرا اسیر است اما در برابر جنگ‌روانی دشمن که جار می‌زدند ما خوارج را کشتیم و زنانشان را به اسارت گرفتیم سکوت نمی‌کند و تماشاچیان و تبریک‌گویان را بر سر جایشان می‌نشاند و صدای هلهله‌ها را در سینه‌ها خفه می‌کند، او خبرنگار واقعه عاشوراست.
وی ادامه داد: زینب کبری (س) با نوایی رسا همچون صدای علی(ع) خطابه کرد و جنگ‌روانی دشمن را به‌هم ریخت که موجب شد سر بر نیزه رفته اباعبدالله را در مقابلش قرار دهند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) گفت: امام سجاد (ع) و زینب کبری (س) مرکز قدرت دشمن را که اُبهّت کاذب بود، هدف قرار دادند و هیمنه‌ی مرکز قدرت را درهم شکستند. این بزرگواران در جلسه یزید که اسیر او هستند، با بیان شیوا جاه و جلال و قدرت پوشالی او را به سُخره می‌گیرند، می‌گویند، شما فرزند معاویه‌ای هستید که سال‌ها با پیامبر جنگید و به دستش اسیر شد، شما بدانید فرزند کسانی هستید که به دست پیامبر آزاد شدید، یعنی شما برای ما پشیزی ارزش ندارید.
وی تاکید کرد: خبرنگاران باید از این بزرگان دین الگو بگیرند، از تبیین واقعیت‌ها استفاده کرده و تهدیدهای دشمن را به فرصت پیروزی خود تبدیل کنند.
این مسئول با بیان اینکه اگر امام سجاد (ع) و زینب کبری (س) نبوند کربلا در کربلا می‌ماند خاطرنشان کرد: آمدند دست به تبیین زدند، واقعیت‌ها را برای مردم بیان کردند. به کوفیان گفتند شما مثل زنی هستید که موهای خود را بافته و دوباره باز کرده، چرا پیمان شما با امامتان به‌راحتی گسسته شد؟
وی ادامه داد: امام سجاد (ع) و زینب کبری (س) ماهیت حقیقی بنی‌امیه را اشکار کردند. باعث شدند مردم بفهمند بنی‌امیه منافقند، در ظاهر مسلمان و در باطن علیه دین دسیسه می‌کنند.
معبودی بیان کرد: مردم ایران به‌خاطر فتنه‌گری فتنه‌گرانی که در حصرند و علیه مدافعان‌حرم بیانیه می‌دهند کمرشان زیر فشار تحریم‌ها خم شده است. آنان هم همچون بنی‌امیه منافق بودند، در ظاهر یار امام و در باطن، چهره‌ی شیطانی آن‌ها دست در دست دشمنان نظام داشت.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/371094/خبرنگاران-عاشورایی،-طلایه‌داران-جهاد-تبیین-هستند
بستن   چاپ