پیام سپاهان
بررسی شیائومی 12؛ پرچمداری تمام‌عیار با برچسب قیمتی قاتلان پرچم‌دار
سه شنبه 29 شهريور 1401 - 01:26:28
پیام سپاهان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

زومیت / پرچمداری تمام‌عیار با برچسب قیمتی قاتلان پرچم‌دار؛ آیا شیائومی 12 می‌تواند به‌عنوان ناجی، سهم سامسونگ از پرچمداران را به سمت شیائومی سرازیر کند؟
با داغ‌شدن تب‌و‌تاب گوشی‌های سری اولترا (یا مکس)، تفکر پیشین مبنی‌بر تولید پرچم‌داران جمع‌و‌جور به‌طور کامل به‌فراموشی سپرده شده است. سونی پیش‌تر با عرضه‌ی مدل‌های کامپکت سعی در جلب نظر افراد علاقه‌مند به تلفن‌های همراه جمع‌و‌جور داشت، اما حالا با گذشت چند سال جای خالی دستگاهی که هم خوش‌دست باشد و هم قدرتمند، حس می‌شود. حال، شیائومی 12 با ابعادی مشابه شیائومی 12X و قدرت پردازشی شیائومی 12 پرو، ادای دینی به گوشی‌های کامپکت به‌شمار می‌رود؛ دستگاهی که به‌راحتی می‌تواند لقب خوش‌دست‌ترین پرچم‌دار اندرویدی بازار را نیز از آنِ خود کند.

پیام سپاهان

شیائومی 12 در حال حاضر در بازار ایران با حدود قیمت 18 میلیون تومان به‌فروش می‌رسد و رقیبی مستقیم برای گلکسی S21 FE به‌شمار می‌رود. در مقاله پیش رو به‌بررسی وجوه مختلف پرچم‌دار مقرون‌به‌صرفه‌ی شیائومی می‌پردازیم و پس از انجام مقایسه‌هایی با گلکسی S21 FE سامسونگ در نهایت به این سؤال پاسخ خواهیم داد که آیا شیائومی 12 بهترین انتخاب در بازه قیمتی مذکور خواهد بود یا خیر.
توجه داشته باشید که شیائومی 12، ظاهری کاملاً مشابه با شیائومی 12X دارد و تفاوت این دو مدل به استفاده از پردازنده اسنپدراگون 870 و حذف شارژر بی‌سیم در شیائومی 12X خلاصه می‌شود. در دیگر بخش‌ها شامل صفحه‌نمایش، جنس بدنه، ظرفیت باتری، دوربین و موارد دیگر نیز از مشخصاتی یکسان بهره می‌برند.

پیام سپاهان


http://www.sepahannews.ir/fa/News/375856/بررسی-شیائومی-12؛-پرچمداری-تمام‌عیار-با-برچسب-قیمتی-قاتلان-پرچم‌دار
بستن   چاپ