پیام سپاهان
تشکیل مجمع و دبیرخانه دائمی باغ‌های پرندگان کشور در اصفهان
چهارشنبه 16 آذر 1401 - 8:26:36 AM
ایمنا
پیام سپاهان - مدیر طرح ساماندهی ناژوان از تشکیل مجمع و دبیرخانه دائمی باغ‌های پرندگان در اصفهان خبر داد و گفت: تقویت فرهنگ نگهداری و پرورش پرنده‌های خانگی و شهری جهت ایجاد کسب‌وکارهای خرد و خانگی در راستای کمک به رشد اقتصاد خانواده در دستور کار، تبیین و اجرای برنامه‌های آینده دبیرخانه قرار خواهد گرفت.
  مهدی قائلی اظهار کرد: در یکی از مهمترین بندهای بیانیه پایانی نشست دو روزه باغ‌های پرندگان کشور به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای این همایش تخصصی به تصویب و امضای مدیران و مسئولان باغ‌های پرندگان رسید، تشکیل مجمع و دبیرخانه دائمی باغ‌های پرندگان کشور مورد تاکید قرار گرفت.
 
وی با اشاره به برگزاری کارگروه‌های چهارگانه تخصصی در این گردهمایی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مسئولان و کارشناسان باغ‌های پرندگان پس از حضور در کارگروه‌های تخصصی تغذیه، پرورش و نگهداری، بهداشت، سلامت و درمان و بحث و بررسی پیرامون معضلات و مسائل مطروحه به اجماع نظر در بیانیه مشترک رسیدند.
مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به هدف‌گذاری بلند مدت نخستین نشست مدیران باغ‌های پرندگان تصریح کرد: حمایت و مساعدت همه‌جانبه دستگاه‌های ذیربط از باغ‌های پرندگان، لزوم حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مرتبط با معضلات ویژه باغ‌های پرندگان، هم‌افزایی و همکاری بین این مراکز تفریحی در انتقال تجارب و دانش کارشناسان داخلی و خارجی و مشارکت در امور کارشناسی، احداث و اجرای باغ‌های پرندگان جدید از جمله محورهای این بیانیه بوده است.
قائلی با تاکید بر ایفای نقش شهروندی و رسالت اجتماعی باغ‌های پرندگان خاطرنشان کرد: تقویت فرهنگ نگهداری و پرورش پرنده‌های خانگی و شهری در جهت ایجاد کسب‌وکارهای خرد و خانگی در راستای کمک به رشد فرهنگ و اقتصاد خانواده به عنوان یکی از رویکردهای جدید باغ‌های پرندگان در دستور کار، تبیین و اجرای برنامه‌های آتی دبیرخانه قرار خواهد گرفت.
وی اظهار کرد: در نشست دو روزه باغ‌های پرندگان که روزهای پنجم و ششم آذرماه به میزبانی مدیریت ناژوان شهرداری اصفهان برگزار شد، مسئولان باغ‌های پرندگان 11 استان کشور حضور داشتند.
 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/383847/تشکیل-مجمع-و-دبیرخانه-دائمی-باغ‌های-پرندگان-کشور-در-اصفهان
بستن   چاپ