پیام سپاهان
لیگ برتر هندبال/ گیتی‌پسند پیکان را با شکست بدرقه کرد
جمعه 14 بهمن 1401 - 19:46:06
پیام سپاهان - دیدار تیم‌های هندبال گیتی پسند اصفهان و پیکان سبزوار در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال با نتیجه به سود گیتی‌پسند به پایان رسید. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در یکی از دیدارهای هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و پیکان سبزوار در سالن شهید سجادی اصفهان به مصاف هم رفتند.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
در 5 دقیقه ابتدایی نیمه اول گیتی‌پسند بود که 4 بر 2 از حریف پیش افتاد و نشان داد عزم جدی برای پیروزی این بازی دارد.با گذشت 15 دقیقه از این نیمه شاگردان کیوان ‌صادقی با گل مسلم زلفی برتری خود را در نتیجه 11 بر 7 به عدد 4 افزایش دادند و در ادامه با وجود این که لحظاتی پیکانی‌ها حتی نتیجه را به تساوی کشاندند اما قرمزپوشان گیتی‌پسند توانستند 18 بر 16 پیروز به رختکن بروند.
نیمه دوم پایاپای آغاز شد و در 10 دقیقه ابتدایی هر تیم 4 گل به ثمر رساند تا نتیجه 22 بر 20 به سود گیتی‌پسند روی تابلو ثبت‌ شود.در ادامه نیمه دوم دقیقه نیز همچنان گیتی‌پسند تیم برتر میدان بود و سورمه‌ای پوشان سبزوار تلاش زیادی برای رسیدن به تساوی و حتی پیروزی داشتند؛ اما درخشش یاران گیتی‌پسند این اجازه را به آن‌ها نداد و در نهایت شاگردان کیوان صادقی 33 بر 29 با اختلاف 4 گله بر حریف سبزواری خود پیروز شدند.
نیمه اول با نتیجه 18 بر 16 به سود گیتی‌پسند و نیمه دوم نیز با نتیجه 15 بر 13 به سود این تیم و در نهایت دیدار با نتیجه 33 بر 29 به نفع قرمزپوشان اصفهانی خاتمه یافت.
لیگ برتر هندبال| پیروزی طلایی پوشان بر نفت و گاز گچسارانسپاهان قهرمان رقابت‌های هندبال نوجوانان پسر کشور شد + تصویرلیگ برتر هندبال| پیروزی میلی‌متری کازرونی‌ها در خانه
در ترکیب گیتی‌پسند سروش قاسمی، حمیدرضا تاجیک، محمد پیمان‌فر، مبین آبیار، حسین حیدریان، علی‌ حیدریان، ساسان صادقی، عارف رافت‌نیا، مسلم علی‌زلفی، علی شیرانی، جواد صادقی، مهدی شریفی، امین‌مظفر، احمد حاجی‌مرادی و علیرضا دادوند با هدایت کیوان صادقی به میدان رفتند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در حاشیه این دیدار به مناسبت دهه مبارک فجر از مدیر اجرایی باشگاه گیتی‌پسند، سید مرتضی میرحسینی برادر شهید سید حسام میرحسینی تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/174

http://www.sepahannews.ir/fa/News/400088/لیگ-برتر-هندبال--گیتی‌پسند-پیکان-را-با-شکست-بدرقه-کرد
بستن   چاپ