پیام سپاهان
افتتاح طرح‌های آموزشی در استان اصفهان
جمعه 14 بهمن 1401 - 20:31:00
پیام سپاهان - به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ همزمان با افتتاح 1100 مدرسه و طرح آموزشی و پرورشی در سراسر کشور، 27 مدرسه و طرح آموزشی و پرورشی در استان اصفهان به صورت برخط با حضور رییس جمهور افتتاح شد.
رئیس جمهور در مراسم افتتاح 1100 مدرسه و پروژه آموزشی و پرورشی در سراسر کشور گفت: در سراسر کشور خیرین بی نام و نشانی داریم که در بخش‌های مختلف برای رفاه مردم تلاش می‌کنند.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
آیت الله سید ابراهیم رئیسی افزود: اقدامات خیران از باقیات الصالحات خواهد بود و آینده سازانی که در این مدارس تربیت می‌شوند از صدقات جاریه است.
مصطفی خضری معاون توسه مدیریت و منابع استانداری اصفهان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در دو رکن دین و مردم تجلی پیدا می‌کند، گفت: یکی از جلوه‌های مشارکت مردم در نظام اسلامی همین خیران هستند که جای قدردانی دارد و انشا الله انقلاب اسلامی با کمک مردم آینده روشنی خواهد داشت.
در ادامه مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان در آیین افتتاح این طرح‌های آموزشی و همزمان افتتاح مدرسه سید موسی تمدن در خورزوق برخوار گفت: برای احداث 27 مدرسه و پروژه آموزشی و پرورشی با 136 کلاس درس بیش از 110 میلیارد تومان هزینه شده است.
مجید نسیمی افزود: این مدرسه 6 کلاسه در زمینی با دو هزارو 20 متر مساحت و 920 متر مربع زیر بنا با کمک اداره کل نوسازی مدارس خیرنیک اندیش زنده یاد حاج سید موسی تمدن و شرکت ایرانسل احداث شده است.
وی گفت: در حال حاضر در سطح استان 430 پروژه داریم که شامل حدود هزار کلاس درس است و به دلیل مشکلات تامین اعتبار، تقریبا 200 پروژه فعال است و حدود نیمی از پروژه‌ها منتظر تامین اعتبار است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

http://www.sepahannews.ir/fa/News/400100/افتتاح-طرح‌های-آموزشی-در-استان-اصفهان
بستن   چاپ