پیام سپاهان
توضیحات فرماندار کاشان ویژه قانون جوانی جمعیت+فیلم
پنجشنبه 9 فروردين 1403 - 14:40:15
پیام سپاهان - فرماندار کاشان توضیحاتی را در زمینه اجرای قانون جوانی جمعیت در کاشان ویژه تخصیص زمین به خانوارهای دارای شرایط ارائه کرد. - اخبار استانها -
محمدشریف زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار داشت: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت 30 نفر از خانوارهای دارای پنج و شش فرزند در شهرهای اقماری برای زمین رایگان ثبت‌نام کردند.
وی افزود: برای این افراد زمین مورد نیاز تامین و فرآیند قرعه‌کشی برای واگذاری انجام می‌شود و برای 30 نفر در شهر کاشان ویژه خانوارهای دارای پنج الی شش فرزند زمین لازم تامین و قرعه‌کشی برای واگذاری انجام می‌شود در حالی که در شهرهای اقماری قانون جوانی جمعیت کاملا اجرایی شده است.
فرماندار شهرستان کاشان ابراز داشت: در مورد افراد باقی‌مانده اقدامات لازم صورت گرفته و بخشی از اراضی مورد نیاز به محدوده شهری الحاق شده است و در تلاش هستیم مابقی نیز انجام شود تا تعهد برای خانوارهای داری سه فرزند و بیشتر در سال جاری اجرایی شود.
وی با بیان اینکه در این زمینه دستگاه‌های مرتبط نظیر راه و شهرسازی اقدامات خوبی را انجام دادند، گفت: در تلاش هستیم تا امور مربوط به قانون جوانی جمعیت به ویژه اختصاص زمین به خانوارهای دارای حداقل سه فرزند به سرعت انجام شود.
.
انتهای پیام/801/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/836750/توضیحات-فرماندار-کاشان-ویژه-قانون-جوانی-جمعیت-فیلم
بستن   چاپ