پیام سپاهان
تجمع مردم یزد در گلزار شهدا و قدردانی از پاسخ مقتدرانه سپاه
دوشنبه 27 فروردين 1403 - 22:08:13
پیام سپاهان - مردم دارالعباده یزد به شکرانه پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به اسرائیل جنایتکار در گلزار شهدا گردهم آمدند و با شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

به گزارش «ایثار» مردم دارالعباده یزد به شکرانه پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به اسرائیل جنایتکار در گلزار شهدا گردهم آمدند و با شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در اجتماع مردم قدرشناس دارالعباده گفت: رزمندگان ما همواره در همه جبهه ها مقاوم ایستاده اند و با توکل به خدا اجازه تعدی را به دشمنان نخواهند داد.
آیت‌الله محمدرضا ناصری با بیان اینکه چند کشور در عملیات دیشب به اسرائیل کمک کردند تا پهپادهای ما را رهگیری و منهدم کنند، ادامه داد: هیچ یک از آنها نتوانستند کاری انجام دهند زیرا کار ایران حساب شده است و بر همین اساس است که امروز گنبد پوشالی اسرائیل کارایی ندارد.
وی با دعا برای طول عمر و عزت رهبر معظم انقلاب و رزمندگان اسلام عنوان کرد: باید به صهیونیست ها سیلی می زدیم وگرنه جری می شدند و خدا را شاکریم که این اقدام با موفقیت انجام شد.
امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه نیت پاک رزمندگان و توکل آنها ما را سرمنزل مقصود می رساند، افزود: امام همواره می فرمودند که انقلاب صاحب دارد و صاحب این انقلاب، آن را حفظ می کند و این حرف اطمینان خاطری داده که کارها را پیش می برد.
آیت الله ناصری با بیان اینکه خیلی ها نمی خواهند باور کنند و خود را به نفهمی ونادانی می زنند اما تلاش های بسیاری در این نظام و انقلاب صورت گرفته است، اظهار داشت: حرکت و اقدامات سردار سلیمانی تمام توطئه های دشمن با سرمایه گذاری های بسیار را به باد فنا داد.
نماینده ولی فقیه در استان یزد تاکید کرد: اطمینان داشته باشید که امام زمان(عج) پشت سر ملت اسلامی ماست تا در مسیر خدا و یاری دین خدا باشیم و باید مراقب باشیم که زرق و برق های دنیا ما را منحرف نکند و پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن بسپاریم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد هم در این اجتماع با تقدیر از جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات غرورآفرین وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک سیلی به رژیم جعلی و غاصبان صهیونیستی بود.
علی اکبر عزیزی در حمایت از اقدام ارزشمند سپاه پاسداران افزود: اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم منحوس صهیونیستی با تدبیر فرمانده معظم کل قوا و همت غیورمردان سبزپوش سپاه، استخوان‌های رژیم صهیونیستی را در هم شکست.
وی افزود: وعده انتقام داده بودیم و اینک انتقام گرفتیم و به قول سردار سلامی این تنها یک اقدام محدود بود، دنیا به ویژه رژیم اشغالگر قدس، آمریکا و استکبار جهانی از این اقدام محدود ایران ترسیده و سوال من از مستکبران این است که آیا شما توان مقابله با این ملت غیور و توانمند را دارید؟
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه این حمله یک سیلی محدود به رژیم غاصب صهیونیستی بود گفت: دنیای استکبار از ترس با تمام توان خود برای حمایت از رژیم صهیونیستی به میدان آمدند و این زمانی بود که مردم ایران در امنیت کامل بوده و با ایمان به توان نیرهای نظامی کشور در حال استراحت بودند.
انتهای پیام/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/841862/تجمع-مردم-یزد-در-گلزار-شهدا-و-قدردانی-از-پاسخ-مقتدرانه-سپاه
بستن   چاپ