پیام سپاهان
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌ غربی:
قدرت و اقتدار نیروهای مسلح ایران امروز در اوج است
چهارشنبه 29 فروردين 1403 - 00:29:20
پیام سپاهان - حجت الاسلام «میرزایی» گفت: قدرت و اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج است و در برابر هر متجاوزی با قدرت و اقتدار برخورد می‌کند.

به گزارش ایثار، حجت‌الاسلام والمسلمین «داود میرزایی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌ غربی امروز در مراسم عطر افشانی مزار شهدا که به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در گلزار شهدای باغ رضوان ارومیه برگزار شد اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در این 45 سال با روحیه انقلابی، مظهر تامه آیه شریفه و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه بوده است. نیروی سرافراز و توانمندی که به عنوان دژ مستحکم، بازوی دفاعی پرتوان کشور و حافظ سربلند نظام اسلامی، همواره حضوری پرصلابت و مقتدرانه در راه دفاع از عزت، اقتدار ، امنیت و تمامیت ارضی کشور در برابر تهدیدات دشمنان داشته و در این عرصه دارای کارنامه ای سرشار از حماسه آفرینی ها، افتخارات و جانفشانی ها می باشد
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، افزود: مصداق بارز حیات طیبه شهدا هستند، آنهایی که حیاتشان حیاتی الهی بود و با بصیرتی که داشتند در راه دفاع از آرمان‌های اسلام و دین جان خود را فدا کردند.
حجت الاسلام میرزایی گفت: زندگی با عزت در مسیر خدا بودن است و ما با صیانت از آرمانهای شهدا می توانیم رهرو واقعی آنها باشیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌ غربی با اشاره به اینکه اقتدار نیروهای مسلح ما امروز در اوج است ابراز داشت: ایران در عملیات وعده صادق به دنیا و سردمداران استکبار ثابت کرد که زمان بزن و در رو تمام شده و در برابر هر متجاوزی با قدرت و اقتدار برخورد خواهد کرد. پاسخ کوبنده سربازان اسلام, سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و گروه های مقاومت بسیار بجا و مورد حمایت است‌، ان شاءالله به زودی این غده سرطانی محو و ملت های مظلوم عالم به پیروزی نهایی خواهند رسید.
انتهای پیام/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/842074/قدرت-و-اقتدار-نیروهای-مسلح-ایران-امروز-در-اوج-است
بستن   چاپ