پیام سپاهان
تخصیص 550 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اردستان
چهارشنبه 29 فروردين 1403 - 22:45:57
پیام سپاهان - به گزارش خبرنگار مهر، نبی‌الله الله‌دادی شامگاه چهارشنبه در جلسه تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد اردستان، اظهار داشت: در کمیته امداد شهرستان اردستان 2 هزار و 400 خانواده و شامل بیش از 4 هزار و 800 نفر تحت حمایت هستند.
وی افزود: تاکنون برای تحت حمایت آوردن مددجویان، هیچ محدودیتی نداشته‌ایم و هر مددجویی که زیر دهک سه باشد پس از بررسی‌های لازم او را تحت حمایت خود قرار می‌دهیم.
قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان خاطرنشان کرد: حدود 33 هزار نفر در کشور صاحب مسکن شدند و سهم استان اصفهان در این زمینه 837 مسکن بود که با توجه به تعداد متقاضیان این برای استان بسیار کم بوده اما در شهرستان اردستان خوب بوده است.
الله‌دادی تصریح کرد: با تفاهمی که با سپاه و بنیاد مسکن داریم آماده هستیم تا مسکن برای افرادی که زمین دارند احداث کنیم، در شهرستان اردستان حدود 200 خانواده مستأجر مددجو وجود دارد که در صورت تأمین زمین، آمادگی احداث مسکن وجود دارد.
وی بیان کرد: مسئله اشتغال یکی از اولویت‌های کمیته امداد است و در این راستا قصد داریم خانواده‌ها توانمند شوند و در خصوص آموزش در این شهرستان، 170 نفر تعهد داشتند که این آموزش انجام شده است و حدود 108 درصد تحقق داشته‌اند.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان اضافه کرد: در سال گذشته، حدود 550 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان اردستان تخصیص پیدا کرده تا بتوانیم خانواده‌ها را برای اشتغال پایدار آماده کنیم و توانسته‌ایم 90 درصد این تسهیلات را جذب کنیم.
الله‌دادی یادآور شد: کمیته امداد جزو هیچ جناح خاصی نیست و دغدغه ما فقط موضوع معیشت مددجویان کمیته امداد است و تا بتوانیم خدمت بیشتری انجام دهیم.
کد خبر 6081505

http://www.sepahannews.ir/fa/News/842282/تخصیص-550-میلیارد-تومان-تسهیلات-اشتغالزایی-در-اردستان
بستن   چاپ