پیام سپاهان
یکم اردیبهشت روز شهدای ورزشکار
شنبه 1 ارديبهشت 1403 - 15:44:16
پیام سپاهان - به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس بسیج ورزشکاران استان اصفهان با بیان اینکه حدود 5 هزار شهید ورزشکار در کشور شناسایی شده اند، گفت: از این تعداد بیش از 1200 شهید ورزشکار از استان اصفهان هستند و این نشان از شخصیت بالای ورزشکاران استان اصفهان در حوزه‌های مختلف از جمله ایثار و شهادت دارد.
سرهنگ وحید رجبی افزود: حدود 100 شهید ورزشکار استان اصفهان از شهدای شاخص و قهرمان هستند که در رقابت‌های مختلف کشوری و بین المللی با اینکه پیراهن تیم ملی را بر تن داشته اند توانسته بودند برای ایران عزیز با کسب نشان افتخار آفرین باشند.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
سرهنگ رجبی گفت: برخی از این شهدا در زمان جنگ به عنوان فرماندهان شاخص و زبده‌ای بودند که در عملیات‌های مختلف توانستند ضربه‌ای محکم و پیروزمندانه‌ای را به دشمن وارد کنند.
وی در ادامه افزود: فروتنی، صبر، شجاعت، خوش اخلاقی و میهن دوستی جزو ویژگی‌های بارز شهدای ورزشکار است، کسانی که شهرت و ثروت را رها کردند و برای دفاع از آب و خاک کشور جانشان را غذای اسلام و انقلاب کردند.
رئیس بسیج ورزشکاران در پایان افزود: شهدای ورزشکار استان اصفهان در رشته‌های مختلفی فعالیت داشتند که مهمترین آنها فوتبال، والیبال، کاراته، تکواندو، شنا، هاکی، کشتی، جودو و ووشو بوده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/843209/یکم-اردیبهشت-روز-شهدای-ورزشکار
بستن   چاپ