پیام سپاهان
رقابت 12 هزار داوطلب آزمون سراسری سال 1403 در دانشگاه صنعتی اصفهان
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 - 09:12:51
پیام سپاهان - آزمون سراسری نوبت اول سال 1403 هم‌زمان با سراسر کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان در پنج حوزه دانشکده منابع طبیعی، دانشکده نساجی، مجتمع خوارزمی، مجتمع ابوریحان و کتابخانه مرکزی دانشگاه در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته اول اردیبهشت‌ 1403 برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، مجید طالبی، نماینده تام‌الاختیار برگزاری آزمون‌های دانشگاه اظهار کرد: آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه ششم اردیبهشت 1403 با حضور 4 هزار و 824 نفر داوطلب برگزار می‌شود.
وی افزود: آزمون گروه آزمایشی هنر بعدازظهر پنجشنبه ششم اردیبهشت 1403 با حضور 2 هزار و 456 نفر و آزمون گروه آزمایشی علوم‌تجربی صبح جمعه هفتم اردیبهشت 1403 با حضور 4 هزار 737 نفر برگزار می‌شود.
نماینده تام‌الاختیار برگزاری آزمون‌های دانشگاه با بیان اینکه در حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت 6:30 و 13:15 باز خواهد شد اظهار داشت: درب‌های ورودی شمالی و جنوبی دانشگاه از ساعت 6:00 روزهای آزمون باز بوده و امکان حضور داوطلبان فراهم شده است.
طالبی مطرح کرد: برنامه‌ای جهت آشنایی با دانشگاه صنعتی اصفهان در سالن اجتماعات دانشکده مهندسی کشاورزی ویژه خانواده‌های داوطلبان آزمون سراسری در روز پنجشنبه و جمعه برقرار است، همچنین تور صنعتی گشت برای آشنایی بیشتر با فضای دانشگاه صنعتی اصفهان در نظر گرفته شده است.
وی افزود: به داوطلبان توصیه می‌شود که از در شمالی دانشگاه (به سمت شاهین‌شهر) به دانشگاه وارد شوند و ورود خود را به دقایق پایانی موکول نکنند و با نیروهای حفاظت فیزیکی جهت برقراری نظم و برگزاری آزمون همکاری لازم را داشته باشند.
به گزارش ایمنا، داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف‌دستی، ساک دستی، هرگونه دستگاه ارتباطی و الکترونیکی (از جمله پیجر، تلفن همراه، تبلت، قلم نوری، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و هندزفری)، کیف، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن، همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون خودداری کنند و برای شرکت در جلسه آزمون همراه‌داشتن چاپ کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.
اتوبوس‌های واحد مسیر میدان جمهوری (دروازه تهران) به دانشگاه از ساعت 6:15 روزهای آزمون، آماده سرویس‌دهی هستند.
کد خبر 746947

http://www.sepahannews.ir/fa/News/844021/رقابت-12-هزار-داوطلب-آزمون-سراسری-سال-1403-در-دانشگاه-صنعتی-اصفهان
بستن   چاپ